Deși foarte tânără, Ionela Magdaș demonstrează că prin originalitate, perseverență și muncă poți ajunge să urci foarte rapid în ierarhie. În doar câțiva ani de muncă la marketing a ajuns să conducă acest department și o face cu măiestrie.

Ionela Magdaș a știut încă de pe băncile liceului ce vrea să facă în viața. Deși părinții săi nu au încurajat-o să urmeze Facultatea de Marketing, pentru că nu știau ce înseamnă, Ionela nu s-a lăsat convinsă să renunțe, așa că și-a urmat visul. „Gustul pentru Marketing l-am deprins în liceu. Când am terminat liceul, părinții nu au crezut că pot face carieră în Marketing, la acel moment nefiind o ramură foarte dezvoltată a economiei, dar eu am decis să fac ceea ce-mi plăcea. M-am înscris, am dat examenul de admitere si am intrat la Facultatea de Marketing”, mărturisește Ionela. Imediat după ce a terminat facultatea, tânăra s-a angajat ca asistent în brokeraj, la unul dintre brokeri de success din oraș. Experiența de aici a ajutat-o enorm, iar la scurt timp a început să lucreze ca economist la o firmă de distribuție a presei.

A primit încredere

A acumulat cunoștințe și experiență și a dobândit calități, iar la un moment dat a simțit că trebuie să facă o schimbare. S-a aventurat în domeniul imobiliar și nu a dat greș „Cu toate că nu știam nimic despre domeniul imobiliar, m-am prezentat la interviu hotărâtă să primesc un răspuns favorabil. Se pare că am avut noroc. Oamenii pe care i-am cunoscut la interviu au avut încredere în mine și a doua zi am început să lucrez într-un domeniu nou și cu o echipă foarte tânără”, își amintește Ionela. Chiar dacă a început la departamentul de contabilitate, după doi ani petrecuți printre cifre, tânăra a trecut la departamentul de marketing. „Începusem să simt, în sfârșit, că pot să mă desfășor, să fac ceea ce-mi place. Eram în elementul meu. Entuziasmul era atât de mare, încât nu știam când trece timpul. În tot ceea ce faceam puneam suflet, mă implicam 100%. Marketingul este pentru mine o formă de exteriorizare a ceea ce simt, ce gândesc. Îmi place să cred că imaginea creată de mine este cea care a ajutat produsul să iasă în evidență, să fie apreciat și mai ales, vândut , mărturisește Ionela. După doar câțiva ani de muncă asiduă viusl Ionelei s-a îndeplinit. În 2016, a primit oferta să deviăn manager de marketing, pe care a acceptat-o fără să stea prea mult pe gânduri. Era rezultatul mult așteptat.

Un domeniu în continuă schimbare

Pentru Ionela, fiecare zi de muncă este o provocare. Nu se limitează doar la cee ace știe deja, ci vrea să se dezvolte, să deschidă uși noi spre perfecționare. Visează să coordoneze un proiect nou, de la un capăt la altul, la Alphaville. „Domeniul imobiliar este o adevarată provocare din punctul meu de vedere, deoarece este o agitație continuă, concurența este puternică, produsele imobiliare făcând parte dintr-o categorie greu de vândut care presupun, pe lângă calitatea lor, și un marketing făcut de oameni foarte buni. În fiecare zi apar elemente noi din partea concurenței, pe care trebuie să le studiezi și să te gândești la o nouă strategie. Marketingul este un domeniu în care nu există monotonie, plafonare. Simți că ești motivat să-ți îmbunătățești strategiile atât când ai rezultate pozitive, cât și negative”, mai spune Ionela.

Pentru varianta completă a articolului, detalii AICI.