Povestea brandului Maurer Imobiliare începe în 2006, odată cu achiziționarea terenului pe care urma să se construiască primul proiect imobiliar al dezvoltatorului.

Din 2006 până în prezent, brandul Maurer Imobiliare a cunoscut o dezvoltare continuă și direct proporțională cu numărul familiilor care, prin intermediul său, și-au văzut împlinit visul de a avea propria lor locuință.

Cifrele care stau în spatele acestui brand și care reflectă rezultatele muncii unei echipe complete de oameni determinați, motivați și profesioniști, se traduc în: mai mult de 80 de blocuri construite, 5.550 de apartamente vândute în cadrul celor 4 proiecte imobiliare ce se derulează în prezent în 3 orașe din țară, Brașov, Constanța și Sibiu.

„Rezultate sunt vizibile și sunt, într-adevăr, îmbucurătoare, însă ceea ce nu se vede, și este colosală, este munca din spatele construirii acestui brand și a susținerii lui pe poziții de top. Ne-am dorit de la început să scriem istorie, iar pentru asta ne analizăm cu grijă pașii pe care îi facem pentru ca afacerea noastră să devină un brand valoros” , declară Oana Păun, director de marketing & vânzări în cadrul companiei Maurer Imobiliare.

Înaintea creării unui brand de renume stă un produs de calitate

Compania Maurer Imobiliare a înțeles că la fel de importantă precum un plan de afaceri bun este și planificarea și gestionarea sistematică a brandului. Prioritară pentru antreprenor a fost îndreptarea atenției către investirea într-un produs cât mai bun pentru că acesta este baza pe care se construiește brandul. Au conștientizat, de asemenea, faptul că brandul înseamnă mult mai mult decât un simplu logo și, în consecință, investițiilor în produs li s-au alăturat și investiții semnificative în competență specializată în măsură să dea valoare brandului Maurer Imobiliare.

„Pentru noi banala expresie conform căreia un produs bun se vinde singur este complet lipsită de adevăr și conținut. Formularea unei strategii de brand a reprezentat  prioritate pentru noi și acordăm o atenție deosebită relației dintre produs, mediu intern și extern, comportamente și comunicare”, declară reprezentanții de marketing din cadrul companiei.

Strategie pentru fiecare categorie de consumatori

Brandul „Maurer Imobiliare” a fost poziționat, mereu, la egalitate cu clienții companiei. S-a căutat ca mesajele transmise clienților să fie coerente, firești, să scoată în evidență nevoile consumatorilor și, cel mai important, să aducă în prim plan soluții pentru satisfacerea acestor nevoi.  Au avut în vedere faptul că nevoia unui locuințe, pentru oricine, stă la baza piramidei nevoilor și atunci și-au construit mesaje cu conținut afectiv pe astfel de teme care atrag și conving.

Mesajul, însă, se diferențiază în funcție de categoria de clienți căruia îi este destinat iar specialiștii din cadrul companiei au în vedere ca mesajele să fie  transmise nișat și diferențiat luându-se în considerare diverse criterii demografice și geografice ale clienților, interese și comportamente de cumpărare astfel încât mesajul să fie perceput cu foarte mare lejeritate, să fie ușor de accesat și acceptat.

Pentru varianta completă a articolului, detalii AICI.