Deși aparent cele două domenii nu au nici în clin, nici în mânecă, singurul numitor comun în această ecuație este adaptabilitatea increbilă a Oanei, care a urcat încet, dar frumos în căutarea soluției. Am vrut să știm și noi cum a fost călătoria Oanei de la presă, la industrie și ea și-a făcut timp și ne-a răspuns. Cu aceeași claritate, calm și precizie.

Șapte ani a lucrat Oana Bodea în presa brașoveană, la o televiziune locală. Până când a simțit că a dat tot, și că oricât ar vrea nu mai are loc să crească, așa că a trebuit să aleagă o altă cale. Un an și l-a petrecut în administrația publică. Suficient cât să obțină experiența necesară și să facă față unui proces de recrutare pentru poziția de manager de PR la fabrica Kronospan din Brașov. „Perioada petrecută în mass-media a fost una foarte frumoasă, mi-e dor de ea, de colegii de atunci, de modul în care se făcea presă pe vremea aia, mult mai curat și cu mult entuziasm”, își amintește Oana Bodea.

Un proiect pe care îl îndrăgește

De-a lungul anilor, Oana a avansat treaptă cu treaptă, cu pasiune și determinare, spre succes. De la manager de PR a trecut la conducerea departamentului de marketing, apoi a devenit managing director, pentru ca astăzi să fie directorul general al companiei din Brașov. „Am pus bazele unui proiect care îmi este foarte drag şi în care mă implic cu tot sufletul şi energia pe care o am, respectiv Fundaţia Kronospan. Prin intermediul acestei Fundaţii susţinem an de an proiecte cu impact comunitar pozitiv, fie că vorbim de proiecte din domeniul cultural, de ajutorare socială, în educaţie sau legate de mediu. Vă pot spune, la modul cel mai sincer, că simt o mare împlinire personală să văd cum comunitatea braşoveană s-a dezvoltat în toţi aceşti ani şi să stiu că am avut şi noi aportul nostru, cât de mic, în acest sens”, declară cu mândrie Oana Bodea. Deși a avut în față multe provocări și a simțit unori că timpul nu-i este de ajuns, Oana a găsit răgaz să se implice și în proiecte educaționale. A ocupat chiar și poziția de lector la Facultatea de Sociologie a Universității Transilvania.

Echipa, oglinda managerului

Marea șansă a Oanei Bodea a fost că a înțeles și și-a însușit rapid cunoștințele tehnice. Pentru că a lucrat la marketing, este omul din companie care cunoaște cel mai bine produsele, particularitățile lor, dar și procesele de producție. Mai mult, munca la marketing a ajutat-o să analizele foarte bine concurența. „Am învăţat practic pas cu pas tot ceea ce înseamnă partea de producţie, pe măsură ce cariera mea a evoluat şi ea. Îmi place să învăţ, să aflu mereu ceva nou, să construiesc proiecte şi să le văd rezultatele. Cum mă simt? Extraordinar. Fiecare zi aduce provocări pe care le accept cu bucurie, pentru că fac cu pasiune ceea ce fac, cred în valoarea a ceea ce facem împreună ca şi companie şi în aportul meu personal în cadrul acesteia”, mărturisește Oana. Oana Bodea conduce o echipă de 200 de oameni. Echipa este oglinda Oanei. Le cere implicare 100%, așa cum oferă și ea, le impune ritm energic și alert, exigență, dar mai ales corectitudine. „Suntem o echipă şi trebuie să funcţionăm ca o echipă, ca un tot unitar, în acelaşi ritm. Sunt foarte mândră de echipa mea de la Braşov, de fiecare dintre oamenii cu care lucrez. Sunt oameni excepţionali de buni în toate departamentele. Îi cunosc pe fiecare în parte, iar valoarea şi implicarea lor ne-au ajutat să trecem atât peste momente mai dificile, cât şi să ne dezvoltăm constant şi să ne bucurăm împreună de succesul companiei”, susține Oana Bodea.

Pentru varianta completă a articolului, detalii AICI.