Vacanțele perfecte chiar s-au vândut la Brașov. Cel puțin asta lasă să se înțeleagă Ioana Cristiana Taus, o brașoveancă implicată trup și suflet în meseria de agent de turism. A început timid, iar apoi a prins curaj, având experiența primului ei job în call-center, unde a putut învăța să comunice cu oamenii.
„Am fost agent de turism aproximativ 7 ani, la o agenție mică însă foarte serioasă și cu o gândire de business foarte sănătoasă. M-am dedicat total, și acționam ca și cum era afacerea mea, iar toate acestea s-au remarcat prin creșterea frumoasă a numărului de clienți și prin legătura creată cu aceștia. Îmi plăcea să ofer informații corecte, transparente, încercam să găsesc alături de fiecare client varianta de vacanță mult visată. În tot acest timp, am deprins abilități foarte bune de comunicare și relaționare cu clienții”, a spus Ioana Cristiana Taus.
„Nu aș fi renunțat niciodată la turism”
Turismul s-a numărat printre sectoarele cele mai afectate de pandemia de COVID-19, astfel că mica agenție, la care Ioana era angajată de 7 ani, a luat „vacanță” pentru o perioadă nedeterminată.„Viața, universul, divinitatea lucrează așa de frumos pentru noi, încât chiar cred că toate se întâmplă cu un scop. Eu nu aș fi renunțat niciodată la turism, îmi plăcea prea mult acest domeniu și puteam să le fac în paralel, până când am rămas însărcinată, iar la scurt timp a venit pandemia, astfel încât agenția a luat o mică vacanță. Eu între timp am rămas acasă, să am grijă de minunea noastră mică. Cu cât se apropia momentul să revin la serviciu, cu atât îmi dădeam seama că turismul s-a schimbat foarte mult, angajatoarea mea nu avea neapărat nevoie de ajutorul meu, însă chiar dacă nu am continuat colaborarea, îmi place să spun că acum am devenit o familie, ea fiind nașa copilului nostru”, a completat brașoveanca.Filosoful francez Voltaire spunea că „Frumusețea este o scrisoare de recomandare pe care natura o dă favoriților ei”. Lăsându-se inspirată de acest citat și cochetând cu latură estetică, brașoveanca a vrut să împărtășească și cu alții dragostea ei pentru frumos. „Domeniul beauty a fost dintotdeauna plăcerea mea vinovată”, a recunoscut Ioana.
A investit 25.000 de euro în salonul său
Tânăra, cu un simț antreprenorial dezvoltat, a decis să-și transforme pasiunea în afacere. Cu o investiție de 25.000 de euro a reușit, în doar câteva luni, să pună pe picioare un salon de înfrumusețare.„Ideea a fost de fapt a soțului meu, Bogdan, el văzând cât de pasionată sunt de domeniul «beauty» a lansat în mintea mea ideea de a deschide un salon de înfrumusețare cândva”, a povestit Ioana.Fondatoarea salonului „Magnifique by Cristiana Taus” este și make-up artist. Ea a participat la cursuri și masterclass-uri de perfecționare a tehnicilor de machiaj și a practicat machiajul cât a putut de mult pentru a mulțumi fiecare clientă.
„Am ales machiajul pentru că încă de mică am avut o dorință de a folosi machiajele mamei sau a verișoarelor mele mai mari, am început să mă machiez ușor încă de pe la 13-14 ani și încet, încet am ajuns să machiez prietene și rude pentru evenimente, astfel mi-am dat seama că îmi place să machiez în general. Însă, odată cu inaugurarea salonului, mi-am dezvoltat latura estetică și am efectuat cursuri de pensat și laminare, tocmai pentru a oferi clientelor o gamă mai largă de servicii”, a explicat tânăra.
Machiajul, o mică „operă de artă”
Unele persoane sunt înzestrate atât cu talent, cât și cu dexteritate. Este foarte important să cunoști tehnicile de machiaj și, în același timp, acestea trebuie interpretate și adaptate feței și personalității unei femei.„Un machiaj de calitate trebuie să fie, în primul rând, un machiaj corect, așadar creativitatea trebuie îmbinată cu știință. Eu ador machiajele grafice, cu eyeliner și glitter, dar realizez cu mult drag și machiaje naturale însoțite de gene tip smocuri din păr natural”, a explicat Ioana.Mentorul Ioanei și cea la care merge periodic la cursuri este Paulina Buldumea, make-up artist și trainer la propria școală din Capitală. Brașoveanca recunoaște că stilul Paulinei i se potrivește, aceasta din urmă fiind o artistă foarte creativă.
Produsele cosmetice folosite la machiaj sunt vegane
Tânăra spune că folosește produse profesionale și, de exemplu, pentru machiajul tenului folosește un brand mai puțin cunoscut, în România existând un singur importator.„Brandul este originar din Franța și îl folosesc de aproximativ 7 ani. Pentru laminare folosesc produse profesionale, fabricate în Italia, însă ce îmi place cel mai mult este faptul că sunt vegane și rezultatele sunt magnifice”, a completat ea.