Daniela Micușan a împlinit în luna august 3 ani la Majorel România. În această perioadă, compania a trecut printr-o serie de schimbări, atât la nivel global, cât și la nivel național: fuziunea dintre grupul german Bertelsmann și grupul Saham, rebranduirea companiei de la Arvato în Majorel, adoptarea unei noi strategii globale, toate aceste au creat un mediu de lucru cu multe provocări pentru toți angajații Majorel România.

Plan de retenție și performanță

Primul an în companie a stat sub semnul învățării, am încercat să înțeleg cât mai bine oamenii cu care lucrez, să mă adaptez la noua cultură organizațională și să am răbdare. Al doilea an, a fost anul în care am putut să dezvolt noi procese, să optimizam work-flow-ul, să punem bazele unei noi strategii locale, să investim în employer branding. În anul 2 am reușit să creez o sinergie la nivel de management ceea ce a dus la o comunicare sănătoasă între echipe și proiecte, lucru obligatoriu atunci când vrei să crești în business. Cred cu tărie că se pot face lucruri extraordinare în industria de customer service, sau în orice altă industrie atâta timp cât ai lângă tine o echipă pe care te poți baza. 2020 a început într-un ton pozitiv, pentru al 3-lea an consecutiv am primit certificarea de Top Employer, care este o foarte mare realizare pentru noi și cu care ne mândrim. Am continuat dezvoltarea event-urilor de la Majorel Hacks Academy, am pus pe hârtie un plan de retenție și performanță pentru angajații Majorel, bazat pe learning & education; lucrurile păreau că merg într-o direcție nemapoimenit de bună. Apoi, a venit pandemia, care ne-a dat totul peste cap și care ne-a învățat să facem un tur de 180 de grade și să reinventăm planul strategic gândit la început de an. Nu numai că am acționat proactiv la toate situațiile nemaipomenite cauzate de acest virus, dar sunt mândră să pot spune că am făcut performanță în contextul acesta extrem de sensibil și greu. Așadar, în perioada de pandemie, am câștigat un nou proiect, ceea ce a dus la crearea de 300 de joburi. În situația grea, în care foarte mulți oameni au fost disponibilizați, am simțit că venim cu alternative viabile pe piața muncii. Motivația noastră de a începe colaborarea cu acest nou proiect, a fost imensă. Știam că un nou proiect, mai ales în această perioadă va însemna enorm, de aceea am făcut imposibilul posibil ca acest lucru sa se întâmple în Majorel România.  În doar 2 săptămâni, am reușit să trimitem toate proiectele să lucreze de acasă. Acest lucru a fost făcut într-un timp record, fiind motivați să putem să venim cu soluții reale pentru siguranța angajaților noștri. În momentul de față, ne păstrăm setup-ul de a lucra de-acasă, pentru că siguranța persoanelor care lucrează la noi, este prioritatea noastră numărul 1. Ba mai mult, când sănătatea și grija este pe buzele tuturor, am upgradat abonamentul de la Regina Maria pe care îl oferim angajaților, cu o investiție în plus de 60.000 de Euro, de la standard la priority, pentru a ne asigura că facem tot ce ne stă în putință ca angajator să oferim tot ce e mai bun. De asemenea, entertainmentul angajaților este un topic pe care îl luăm foarte în serios, așadar dezvoltăm programe și inițiative continuu: programe de yoga & fitness de –acasă, concursuri pe social media, newsletter intern săptămânal; chiar acum suntem în procesul de a lansa Majorel Magazine, o altă inițiativă care ne ajută să comunicăm coeziv lucrurile care țin de business, dar și lucrurile care ne stârnesc curiozitatea, distracția, tonul prietenos și deschis, fac parte din cultura noastră. Fiecare acțiune pe care o lansăm, are un substrat educativ, pentru că îmi place să cred că atragem oamenii care sunt interesați să se dezvolte alături de noi”‚ a spus Daniela Micușan, General Manager, Majorel Romania._D4A7983 (1)

Un leader care inspiră și angajați dedicați

În această perioadă, compania a înregistrat cel mai bun cash collection din regiune cu 85% încasări din soldurile facturilor emise. S-au creat două divizii de IT pentru servicii de network și servicii de servere, care deservesc toate țările din Estul Europei și Germania care fac parte din grupul Majorel.

Cu siguranță nu puteam să ajungem la toate aceste rezultate bune fără oameni dedicați, care se implică, inovează și creează în jurul lor un mediu de lucru plăcut. Cred cu tărie că oamenii buni trebuie văzuți, apreciați și răsplătiți. În acești 3 ani am muncit să fiu un leader care inspiră. În loc să spun muncește mai mult, am ales puterea exemplului, în loc să aștept un mail cu o cerere de promovare, am ales să iau măsuri înainte, astfel încât oamenii să simtă și să înțeleagă că sunt văzuți. Anul acesta, am reușit să promovăm 10 angajați de pe poziții de middle management, în roluri de global account managers. Am învățat în acești 3 ani să nu mai văd niciun lucru ca fiind dificil, ci, în schimb, să îl percep, ca fiind o provocare. Uneori, lucrurile care te încurcă la prima vedere, îți aduc cele mai mari satisfacții. Trebuie doar să înveți să le privești din unghiul potrivit”, a exemplificat Daniela Micușan.

Eforturile și munca depusă în acești 3 ani nu au rămas fără efect, astfel, Daniela Micușan a fost numită, începând din acest an, membru al Boardului Director și a câștigat și premiul de CEO of the year la a 6a ediție a Romanian Business Services Forum & Awards.

 Dacă vrei să faci parte din această companie, trimite cv-ul tău la jobs.romania@majorel.biz.Urmărește Majorel România pe Facebook sau Linkedin.

 Majorel este unul dintre principalii furnizori de BPO din întreaga lume. Are peste 48.000 de persoane în 28 de țări din întreaga lume, cu poziții de lider de piață în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, având în același timp o prezență puternică în Asia și America. Majorel proiectează și produce soluții personalizate pentru diferite tipuri de business-uri, acoperind o gamă largă de procese comerciale prin oferirea de servicii integrate. Acestea includ toate serviciile legate de crearea și distribuirea produselor tipărite și a suporturilor de stocare digitală, precum și gestionarea datelor, asistență pentru clienți, servicii CRM, gestionarea lanțului de aprovizionare, distribuție digitală și servicii financiare, precum și servicii IT personalizate și calificate.

Majorel reunește întreprinderile Bertelsmann și Saham din întreaga lume, inclusiv Arvato CRM Solutions, Group Group, ECCO Outsourcing și Pioneers Outsourcing. Grupul a avut venituri anuale de 1,2 miliarde de euro și peste 500 de clienți la nivel global în multe sectoare industriale.