Topul brandurilor brașovene 2021

top-100-branduri-2021

Topul, realizat de către revista de business Forward Brașov împreună cu Agenția BrandBerry, a ajuns la cea de-a șasea ediție, iar, în total, 1.123 de persoane și-au exprimat opțiunile.

Brașovenii au putut vota, timp de o lună și jumătate, între 1 octombrie și 15 noiembrie, brandurile pe care le consideră reprezentative pentru comunitate. Astfel, repondenții au indicat pe categorii, fără a primi opțiuni de răspuns, câte trei branduri pe care le apreciază/iubesc, dar și cele mai puternice branduri industriale și cele mai de încredere branduri din mass-media brașoveană.

Loc Brand
1 SERGIANA
2 DACIA PLANT
3 MONDLY
4 CORESI
5 PRODLACTA
6 BERE CIUCAS
7 MAURER IMOBILIARE
8 BISTRO DEL ARTE
9 DELACO
10 BELVEDERE
11 ELECTROPRECIZIA
12 BILKA
13 ALLVIEW
14 BISERICA NEAGRĂ
15 LIBRIS
16 SELGROS
17 OLYMPUS
18 ZILE ȘI NOPȚI
19 DEI FRATI
20 LUADO
21 CINEMA ONE
22 LIGA SUPORTERILOR STEGARI
23 LUX DIVINA
24 MUSTAȚA DE BERE
25 CERBUL DE AUR
26 AFI BRAȘOV
27 SCHAEFFLER
28 URBAN INVEST
29 JUNII BRAȘOVULUI
30 ȘURA DACILOR
31 VEGIS
32 KRUHNEN MUSIC HALLE
33 AUTOLIV
34 UNIVERSTITATEA TRANSILVANIA
35 PIAȚA SFATULUI
36 COLIBA HAIDUCILOR
37 BRASOV JAZZ & BLUES FESTIVAL
38 CARTOFISERIE
39 POIANA BRASOV
40 BIZBRASOV
41 CAFETECA
42 CART FEST
43 CATO
44 ROCKSTADT
45 DEANES IRISH PUB
46 LEFRUMARIN
47 ARO PALACE
48 DO SECURITY
49 CROITORIA DE CAFEA
50 BRUTĂRIA SIMPLU
51 TIPOGRAFIA
52 FAIN DE ROMANIA
53 Universul Montessori Brasov
54 Gio’s – Uniforme Profesionale
55 LADITE.RO
56 TWO GUYS
57 ROSE STORY (dulceață bio)
58 PASSAGE
59 CUPTORUL LUI ROBERT
60 MUZEUL DE STIINTE BRASOV
61 BĂCĂNIA LUI TOMIȚĂ
62 FC BRAȘOV
63 PRATO
64 ALEGRIN
65 ICCO
66 HERR STRUDEL
67 CEASU RĂU
68 DRACULA FILM FESTIVAL
69 ELMAS
70 MARIPUSC
71 STÂNA TURISTICĂ
72 BEBE ROSTOGOL
73 BOOK COFFEE SHOP
74 TEMAD
75 NOVA PAN
76 LA CEAUN
77 KRONWEL
78 SARAY
79 TAM TAM FESTIVAL
80 DORIPESCO
81 AFTĂR STUBE
82 AMURAL
83 Serenity Resort
84 MAGNOLIA
85 SĂPTĂMÂNA COMEDIEI
86 DECÂT O DUBĂ
87 OBSCURIA
88 RADIO BRASOV
89 Deliciile Kronstadt
90 FOR ROSES
91 BELAQUA
92 GELATOMANIA
93 PARC AVENTURA
94 MUZEUL DE ARTĂ
95 FILARMONICA BRAȘOV
96 FERMA CĂȚEAN
97 EIS[kalt]
98 RECOBOL
99 ALPIN FILM FESTIVAL
100 Măcelăria Butchers
Loc Brand
1 SCHAEFFLER
2 AUTOLIV
3 ELECTROPRECIZIA
4 BILKA
5 KRONOSPAN
6 PRODLACTA
7 STABILUS
8 SERGIANA
9 DACIA PLANT
10 VITESCO
11 JOYSONQUIN
12 OLYMPUS
13 ELMAS
14 AIRBUS
15 PREMIUM AEROTEC
16 HITCHINSON
17 MIELE
18 DREXELMAIER
19 IAR GHIMBAV
20 ELDON
Loc Brand
1 DACIA PLANT
2 SERGIANA
3 SCHAEFFLER
4 MONDLY
5 AUTOLIV
6 SIEMENS
7 ELECTROPRECIZIA
8 BILKA
9 BELVEDERE GROUP
10 VITESCO
Loc Brand
1 BISERICA NEAGRA
2 POIANA BRASOV
3 PIATA SFATULUI
4 STRADA REPUBLICII
5 CASTELUL BRAN
6 TÂMPA
7 STRADA SFORII
8 CETĂȚUIA BRAȘOV
9 PRIMA SCOALĂ ROMÂNEASCĂ
10 JUNII BRAȘOVULUI
Loc Brand
1 BIZBRASOV
2 RADIO BRASOV
3 MIX TV
4 TRANSILVANIA EXPRES
5 BUNĂ ZIUA BRAȘOV
6 NEWSBV
7 ZILE ȘI NOPȚI
8 NOVA TV
9 MYTEX.RO
10 MONITORUL EXPRES

Topul, realizat de către revista de business Forward Brașov împreună cu Agenția BrandBerry, a ajuns la cea de-a șasea ediție, iar, în total, 1.123 de persoane și-au exprimat opțiunile. „Ca în orice top, nu toți cei care au răspuns se vor regăsi și nu toți vor fi mulțumiți. Cifrele au marele dezavantaj că, atunci când sunt prezentate, pun oamenii în relație de putere și, cum nimănui nu-i place să cedeze din puterea sa, apar mai mereu discuții despre cât sunt de corecte sau relevante anumite informații. Un top precum cel realizat de noi, în urma unei cercetări, ca de altfel orice fel de cercetare sociologică, este asemeni unei fotografii: poate fi o fotografie mai detaliată sau mai mai puțin detaliată, poate fi realizată cu o cameră cu mai mulți megapixeli sau doar cu telefonul etc, dar ceea ce contează este că ea, atât fotografia, cât și cercetarea, prezintă o realitate existentă la un moment dat. Noi ne-am dat toată silința ca imaginea pe care v-o prezentăm în acest top să fie cât mai detaliată și mai clară. Da, n-am întrebat fiecare brașovean ce crede, dar nici când facem o fotografie nu fotografiem fiecare milimetru pătrat, ci doar imaginea de ansamblu”, a explicat Romulus Oprică, Ph.D., Cercetător Senior BrandBerry.

Cum s-a procedat pentru a realiza topul brandurilor brașovene? Pentru a fi cât mai siguri că vor fi obținute date cât mai aproape de realitate, respondenții au făcut câte 3 nominalizări. Apoi, fiecare nominalizare în parte a primit 100 puncte, dacă a fost făcută în primul răspuns, 66 de puncte, dacă a fost în al doilea răspuns, și 33 de puncte, dacă a fost făcută în al treilea răspuns. La final, a fost realizat un punctaj total pentru fiecare nominalizare în parte.