La începutul lunii iulie, brandul de restaurante fast-food Oro Toro s-a extins și la Brașov în regim de franciză, în cadrul Coresi Shopping Resort.
Oro Toro este un lanț de restaurante de tip fast-food, cu specific American Steakhouse, derivat din deja celebrul OSHO – cel mai bun restaurant de tip steakhouse din București. Oro Toro este prezent, în momentul de față, în toate zonele importante din București: în AFI Palace Cotroceni, Promenadă Mall, Mega Mall, Băneasa Shopping City, Plaza România, București Mall ( Vitan ). Succesul înregistrat la doar un an de la deschiderea primului local a determinat și extinderea și în afara Capitalei. Astfel, brașovenii au fost primii din toată țara care s-au bucurat de conceptul acestui lanț românesc de fast-food care și-a deschis porțile pe 1 iulie în cadrul Coresi Shopping Resort, fiind cea de-a șaptea locație din țară.
Ce produse oferă
Conceptul Oro Toro este unul original: carne de calitate, porționată, maturată preparată în măcelăria proprie, în sandvișuri sau într-o arie variată de burgeri, salate, „finger-foods”, cartofi prăjiți, toate în regim service rapid, după cum au precizat reprezentanții Oro Toro.
Restaurantul brașovean a fost deschis în regim de franciză, iar investiția s-a cifrat la suma de 150.000 de euro, iar în prima fază fiind create opt locuri de muncă. „Lumea a fost receptivă la tipul acesta de fast-food având în vedere că Brașovul nu a avut nimic specializat pe burgeri și că treabă merge bine”, ne-a declarat Laurențiu Popa, reprezentantul companiei care va opera franciza. În prezent, media încasărilor zilnice, de 6.000 de lei, îi mulțumește pe proprietarii francizei ținând cont că este o afacere tânără la poalele Tâmpei. „Ne așteptăm ca din toamnă să crească și mai mult vânzările, astfel încât, cel mai probabil în doi ani, să reușim amortizarea investiției, ceea ce este foarte bine pentru noi”, a precizat Laurențiu Popa.
Cărbunii dau gustul cărnii
Reputația câștigată de OSHO și Oro Toro în rândul clienților săi se datorează calității superioare a cărnii de vită importata din țări precum SUA, Irlanda, Nouă Zeelandă, Uruguay, Italia sau Franța, și, în special, tăieturilor realizate de cei trei măcelari ai restaurantului OSHO Primăverii, formați în Germania și Spania. Ca atare, toate preparatele pe bază de carne de vită din meniurile restaurantelor OSHO și Oro Toro sunt realizate cu carne maturată, porționată și preparată exclusive in-house, în cadrul măcelăriei proprii. „Vrem să facem lumea să înțeleagă că folosim carne de origine controlată, importată din Italia, iar stake-ul black angus este importat din SUA. Carnea este 100% vită, fără grăsime adăugată și elementul central care deosebește Oro Toro de celelalte locații este josper-ul, grillul cu cărbuni care dă gustul cărnii”, ne-a destăinuit Laurențiu secretul gustului special al burgerilor delicioși de la Oro Toro.