Cel mai nou numar al revistei.
    Topul, realizat de către revista de business Forward Brașov împreună cu Agenția BrandBerry, a ajuns la cea de-a șasea ediție, iar, în total, 1.123 de persoane și-au exprimat opțiunile.
    Brașovenii au putut vota, timp de o lună și jumătate, între 1 octombrie și 15 noiembrie, brandurile pe care le consideră reprezentative pentru comunitate. Astfel, repondenții au indicat pe categorii, fără a primi opțiuni de răspuns, câte trei branduri pe care le apreciază/iubesc, dar și cele mai puternice branduri industriale și cele mai de încredere branduri din mass-media brașoveană.
    Loc Brand
    1 SERGIANA
    2 DACIA PLANT
    3 MONDLY
    4 CORESI
    5 PRODLACTA
    6 BERE CIUCAS
    7 MAURER IMOBILIARE
    8 BISTRO DEL ARTE
    9 DELACO
    10 BELVEDERE
    11 ELECTROPRECIZIA
    12 BILKA
    13 ALLVIEW
    14 BISERICA NEAGRĂ
    15 LIBRIS
    16 SELGROS
    17 OLYMPUS
    18 ZILE ȘI NOPȚI
    19 DEI FRATI
    20 LUADO
    21 CINEMA ONE
    22 LIGA SUPORTERILOR STEGARI
    23 LUX DIVINA
    24 MUSTAȚA DE BERE
    25 CERBUL DE AUR
    26 AFI BRAȘOV
    27 SCHAEFFLER
    28 URBAN INVEST
    29 JUNII BRAȘOVULUI
    30 ȘURA DACILOR
    31 VEGIS
    32 KRUHNEN MUSIC HALLE
    33 AUTOLIV
    34 UNIVERSTITATEA TRANSILVANIA
    35 PIAȚA SFATULUI
    36 COLIBA HAIDUCILOR
    37 BRASOV JAZZ & BLUES FESTIVAL
    38 CARTOFISERIE
    39 POIANA BRASOV
    40 BIZBRASOV
    41 CAFETECA
    42 CART FEST
    43 CATO
    44 ROCKSTADT
    45 DEANES IRISH PUB
    46 LEFRUMARIN
    47 ARO PALACE
    48 DO SECURITY
    49 CROITORIA DE CAFEA
    50 BRUTĂRIA SIMPLU
    51 TIPOGRAFIA
    52 FAIN DE ROMANIA
    53 Universul Montessori Brasov
    54 Gio’s – Uniforme Profesionale
    55 LADITE.RO
    56 TWO GUYS
    57 ROSE STORY (dulceață bio)
    58 PASSAGE
    59 CUPTORUL LUI ROBERT
    60 MUZEUL DE STIINTE BRASOV
    61 BĂCĂNIA LUI TOMIȚĂ
    62 FC BRAȘOV
    63 PRATO
    64 ALEGRIN
    65 ICCO
    66 HERR STRUDEL
    67 CEASU RĂU
    68 DRACULA FILM FESTIVAL
    69 ELMAS
    70 MARIPUSC
    71 STÂNA TURISTICĂ
    72 BEBE ROSTOGOL
    73 BOOK COFFEE SHOP
    74 TEMAD
    75 NOVA PAN
    76 LA CEAUN
    77 KRONWEL
    78 SARAY
    79 TAM TAM FESTIVAL
    80 DORIPESCO
    81 AFTĂR STUBE
    82 AMURAL
    83 Serenity Resort
    84 MAGNOLIA
    85 SĂPTĂMÂNA COMEDIEI
    86 DECÂT O DUBĂ
    87 OBSCURIA
    88 RADIO BRASOV
    89 Deliciile Kronstadt
    90 FOR ROSES
    91 BELAQUA
    92 GELATOMANIA
    93 PARC AVENTURA
    94 MUZEUL DE ARTĂ
    95 FILARMONICA BRAȘOV
    96 FERMA CĂȚEAN
    97 EIS[kalt]
    98 RECOBOL
    99 ALPIN FILM FESTIVAL
    100 Măcelăria Butchers
    Loc Brand
    1 BILKA
    2 AUTOLIV
    3 PRODLACTA
    4 DACIA PLANT
    5 BILKA
    6 ELECTROPRECIZIA
    7 SERGIANA GRUP
    8 STABILUS
    9 PREH
    10 OLYMPUS
    Loc Brand
    1 SCHAEFFLER
    2 AUTOLIV
    3 ELECTROPRECIZIA
    4 DACIA PLANT
    5 SIEMENS
    6 SERGIANA GRUP
    7 CEETRUS
    8 PRODLACTA
    9 MONDLY
    10 PENTALOG
    Loc Brand
    1 BISERICA NEAGRA
    2 POIANA BRASOV
    3 PIATA SFATULUI
    4 STRADA REPUBLICII
    5 CASTELUL BRAN
    6 TÂMPA
    7 STRADA SFORII
    8 CETĂȚUIA BRAȘOV
    9 PRIMA SCOALĂ ROMÂNEASCĂ
    10 JUNII BRAȘOVULUI
    Loc Brand
    1 BIZBRASOV
    2 RADIO BRASOV
    3 MIX TV
    4 TRANSILVANIA EXPRES
    5 BUNĂ ZIUA BRAȘOV
    6 NEWSBV
    7 ZILE ȘI NOPȚI
    8 NOVA TV
    9 MYTEX.RO
    10 MONITORUL EXPRES

    Procedura de realizare a topului

    Topul, realizat de către revista de business Forward Brașov împreună cu Agenția BrandBerry, a ajuns la cea de-a șasea ediție, iar, în total, 1.123 de persoane și-au exprimat opțiunile. „Ca în orice top, nu toți cei care au răspuns se vor regăsi și nu toți vor fi mulțumiți. Cifrele au marele dezavantaj că, atunci când sunt prezentate, pun oamenii în relație de putere și, cum nimănui nu-i place să cedeze din puterea sa, apar mai mereu discuții despre cât sunt de corecte sau relevante anumite informații. Un top precum cel realizat de noi, în urma unei cercetări, ca de altfel orice fel de cercetare sociologică, este asemeni unei fotografii: poate fi o fotografie mai detaliată sau mai mai puțin detaliată, poate fi realizată cu o cameră cu mai mulți megapixeli sau doar cu telefonul etc, dar ceea ce contează este că ea, atât fotografia, cât și cercetarea, prezintă o realitate existentă la un moment dat. Noi ne-am dat toată silința ca imaginea pe care v-o prezentăm în acest top să fie cât mai detaliată și mai clară. Da, n-am întrebat fiecare brașovean ce crede, dar nici când facem o fotografie nu fotografiem fiecare milimetru pătrat, ci doar imaginea de ansamblu”, a explicat Romulus Oprică, Ph.D., Cercetător Senior BrandBerry.

    Cum s-a procedat pentru a realiza topul brandurilor brașovene? Pentru a fi cât mai siguri că vor fi obținute date cât mai aproape de realitate, respondenții au făcut câte 3 nominalizări. Apoi, fiecare nominalizare în parte a primit 100 puncte, dacă a fost făcută în primul răspuns, 66 de puncte, dacă a fost în al doilea răspuns, și 33 de puncte, dacă a fost făcută în al treilea răspuns. La final, a fost realizat un punctaj total pentru fiecare nominalizare în parte.

    Articole ce te-ar putea interesa

    Copyright © 2024 – Toate drepturile rezervate. Numele si identitatea vizuala fwdBV.ro sunt marci inregistrate BIZ AFACERI MEDIA. fwdBV.