Oferta de „bunătățuri din Ardeal” a fost completată de KronBurger, burgerii preparați după rețete cu influențe din bucătăria românească, din carne de vită Angus provenită de la ferme locale
Marea familie Sergiana are începând din toamna lui 2020 un frate mai mic, pe KronBurger, care s-a născut într-o perioadă destul de dificilă pentru toți, însă a crescut rapid și a devenit un brand pentru gastronomia brașoveană. „Suntem pasionați de gastronomie, ne place să gătim, dar și să mâncăm! În ultimii ani am participat la diverse evenimente cu aceste produse, pentru care am primit un feedback foarte bun și de aici a venit ideea de a avea acest produs la vânzare pe tot parcursul anului, nu doar ocazional. Cochetam de mult timp cu ideea de «burgerie», dar nu aveam niciodată suficient timp la dispoziție, iar pandemia ne-a oferit acest «cadou». În plus, am văzut deschiderea Afi în Brașov ca pe o oportunitate”, ne-au destăinuit reprezentanții grupului de firme Sergiana.
„Eat better& feel better”
Carnea de vită Angus, întotdeauna proaspătă, livrată de Sergiana, alături de o combinație inovatoare și îndrăzneață a ingredientelor, diferențiază burgerii preparați de KronBurger de alte preparate similare. „Grătarul pe cărbuni oferă carnii acel gust special. Chiflele, mereu proaspete, sunt produse de o brutărie locală. Atenția la detalii și pasiunea bucătarilor noștri fac parte din atuurile noastre. Noi suntem varianta de quick service restaurant sănătos, de unde și sloganul nostru: eat better& feel better”, ne-au explicat cei de la Kronbuger.
Numele burgerului, care s-a alăturat celorlalte „bunătățuri din Ardeal” oferite de Sergiana este legat de denumirea veche al Brașovului, dar și de dorința celor care l-au creat de a o oferi un produs reprezentativ pentru orașul de la poalele Tâmpei, și totodată, un rege al burgerilor.
Meritul pentru rețetele originale este al șefului bucătar, care împreună cu echipa de degustători, a selectat cu grijă primele rețete cu care am plecat la drum, printre ele, rețete cu influențe din bucătăria românească, dar și unele prin care au vrut sa pastreze o parte din autenticitatea burgerului lăsând totodată gustul special al cărnii de vită Angus să își facă simțită prezența. Ne mândrim cu toți burgerii noștri! Dacă ar fi să facem un top 3, acesta ar fi: Balkan hat, Camemzola Fantasy și Mioritza’s Taste. După ce îi gustați, veți înțelege și de ce”, au spus reprezentanții KronBurger.
Sosuri creație proprie
Balkan hat și Camemzola Fantasy au stârnit de altfel, curiozitatea clienților prin denumire și ingrediente, dar și Swiss Border și Yummy fresh s-au bucurat de notorietate. „Am primit feedback-uri foarte bune din partea clienților noștri și am luat aminte de preferințele speciale, iar în viitorul apropiat vom adăuga noi rețete”, promit cei de la Kronburger
În ceea ce privește ingredientele, pe lângă carnea proaspătă, KronBurger colaborează tot cu un producător local și pentru partea de panificație, iar mare parte din restul de ingrediente sunt procurate tot de la furnizori locali. „O mare parte din sosurile folosite sunt creație proprie. Avem și noi secretele noastre, nu putem sa divulgăm chiar tot”.
Planurile Kronburger nu se opresc aici și vizează o extindere. „Ne dorim ca produsele Kronburger să fie cunoscute și pentru asta credem că avem nevoie de mai multe locații pentru a ajunge la cât mai mulți consumatori care să mănânce mai bine și să se simtă mai bine – eat better & feel better. Vom vedea ce ne rezervă viitorul. Noi avem planuri mărețe și sperăm să fie și realizabile”, ne-au destăinuit reprezentanții KronBurger.