ImaGOO Design este un studio de design de interior din Brașov care utilează și decorează într-un mod creativ diverse spații, folosind materiale, texturi și culori diferite pentru a crea un loc confortabil și totodată plăcut vizual.

Acesta a luat ființă acum 4 ani din pasiunea Patriciei Potecea pentru tot ce înseamnă frumosul. „De mică mi-a plăcut să desenez, să pictez și să îmi aranjez camera în fel și chip. Când am intrat în concediu de maternitate, am avut timp să explorez și am realizat că nu utilizam toate abilitățile și talentele pe care le aveam la potențialul lor maxim. Astfel încât, am hotărât să îmi deschid un studio de design de interior”, povestește Patricia.

Un singur nume, patru interpretări diferite

Numele studioului a venit după foarte multe încercări, Patricia având la început o listă de 100 de nume. „Termenul de <<imago>> reprezintă practic o imagine. De asemenea, acesta este și ultimul stadiu pe care îl are de traversat o omidă în metamorfoza ei spre a deveni un fluture. Din acest motiv logo-ul nostru este un fluture stilizat. În plus, imago sunt și acele relații de tip win-win, ceea ce eu îmi doresc să dobândesc din colaborarea mea cu partenerii de afaceri. Pe lângă aceste explicații, englezește vorbind, <<ImaGOO Design>> te poate trimite cu gândul la <<I’m a good designer>>”, susține Patricia.

Până în momentul de față, ImagGOO Design a dus la bun sfârșit peste 50 de proiecte. „Clienții mei pot fi atât persoane fizice, care au de amenajat spații rezidențiale, dar și din domeniul afacerilor. Am amenajat saloane de înfrumusețare, pensiuni, cafenele, iar de curând m-am ocupat de o vilă turistică de 4 stele din Poiana Brașov. Am mers și pe partea de business, colaborând cu o agenție imobiliară. Am fost contactată să înfrumusețez anumite spații care au putut fi vândute cu câteva mii de euro mai mult datorită faptului că mi-am pus amprenta stilistic acolo”, afirmă Patricia.

poza prezentare

„În fiecare stil putem găsi lucruri la modă”

Aceasta este de părere că nu trebuie neapărat să urmăm trendurile, ci să ne axăm pe ceea ce ni se potrivește nouă cel mai bine, din acele trenduri. „Dacă ne referim la culori, acum se poartă albastrul oceanic. Suntem diferiți și trebuie să avem un mediu în care noi să ne simțim bine. În fiecare stil, putem găsi lucruri la modă, dar este recomandat să ne alegem elementele care se potrivesc spațiului pe care îl avem și care sunt în acord cu ceea ce vrem să transmitem. De exemplu, nu ar trebui să ne facem o bucătărie toată neagră în cazul în care avem un spațiu foarte mic, chiar dacă este în trend”, spune Patricia.

Satisfacția apare în momentul în care lucrurile pe care aceasta le schițează se concretizează în lucruri reale. „Apreciez foarte mult când o persoană are încredere în mine. Încep prin a-mi întreba clienții ce emoții vor să simtă în spațiul respectiv, iar în funcție de asta eu îmi aleg materialele, texturile și culorile. Îmi place foarte mult să concep un design modern, dar totodată clasic, care să aibă pete de culoare. Mă bucur enorm când persoanele îmi spun că au reușit să simtă o emoție când au văzut spațiul amenajat de mine.”, afirmă Patricia.

Cea mai mare provocare este să găsești clienții potriviti cu care să lucrezi. „Este important să apelezi la un designer de interior în momentul în care nu ai abilitățile de a alege din punct de vedere cromatic lucrurile potrivite pentru spațiul tău, nu poți vedea în spațiu sau nu ai timp să te ocupi de amenajare. Eu pot ajuta clienții să scurteze din timpul de căutare, să găsească opțiuni potrivite și chiar să facă economii!”, povestește Patricia.