Topul celor mai iubite branduri brașovene, realizat de către revista de business Forward Brașov, împreună cu Agenția BrandBerry, a ajuns la cea de-a opta ediție, iar în total 1.347 persoane și-au exprimat opțiunile.

Continuăm prezentarea clasamentului, așa cum a reieșit în urma votului:

Loc 49-50

48 Tipografia scurt

Tipografia, o cafenea cu multe ceaiuri, care seara devine un pub cu produse mai puțin clasice, a fost deschisă în centrul Brașovului, în primăvara lui 2014. Antreprenorul Valentin Bărbat s-a documentat în aproximativ 25 de cafenele și ceainării din București și Brașov, înainte să înceapă această afacere. Investiția a fost de 60.000 de euro, iar la deschidere au fost invitați muzicieni, poeți, artiști, formând un „cuib” al culturii într-o cafenea.

 

Loc 47 - 45

44 UNITBV scurt

Universitatea Transilvania a fost înființată în 1971, prin fuziunea Institutului Politehnic cu Institutul Forestier. Instituția purta numele de Universitatea din Brașov, titulatură schimbată în 1991 în Universitatea Transilvania din Brașov. În prezent, Universitatea Transilvania din Brașov este cea mai mare universitate din centrul țării, o instituție comprehensivă care oferă programe în 43 de domenii de știință. Misiunea Universității Transilvania constă în producerea și transferul de cunoaștere către societate prin formare inițială la nivel universitar concretizată prin programe de studii de licență, master și doctorat, prin cercetare științifică avansată, dezvoltare, inovare și transfer tehnologic. De asemenea, misiunea Universității Transilvania vizează formarea prin programe postuniversitare și dezvoltarea interacțiunii dintre Universitate și societate, prin parteneriate în acord cu principiile unei societăți bazate pe cunoaștere.Loc 43 - 42

 

41 Cinema One scurt

Cinema One s-a deschis în 2015, în urma unei investiții estimate la 2 milioane de euro. Ulterior, în 2019, s-a investit încă un milion de euro în primul Laserplex din România. Cinema One are o suprafață de peste 3.000 de metri pătrați și o capacitate totală de 1.500 de locuri, opt săli complet digitalizate, dotate cu echipament 3D și un sistem sunet JBL, Dolby. Tot în 2019, Cinema One a deschis cel de-al doilea cinematograf din România în Aushopping Satu Mare, mall dezvoltat de Ceetrus.

Loc 40

39 Aro Palace scurt

Inaugurat în 1939, chiar înainte de izbucnirea celui de-al Doilea Război Mondial, Hotelul Aro Palace a fost proiectat de arhitectul Horia Creangă, nepotul marelui scriitor Ion Creangă. Denumirea hotelului Aro Palace este moștenită de la societatea Asigurarea Românească. Aro Palace, hotelul din inima Brașovului, se remarcă prin tradiția sa de peste 80 de ani în organizarea evenimentelor de excepție. Oferind un ambient rafinat și servicii de cinci stele, Aro Palace devine alegerea ideală pentru a transforma orice ocazie specială într-un moment memorabil.

Loc 38 - 21