A ieșit din tipar noul număr al revistei fwdBV, ediția #58 (iunie – august 2024), dedicată afacerilor locale.
Printre opiniile prezentate din domenii precum fiscalitate, consultanță sau marketing, proiectele jurnalistice și materialele în exclusivitate, în acest număr veți regăsi:
Cover Story | Omul care a dat tonul celui mai mare proiect de regenerare urbană din România
Tatian Diaconu a fost „părintele” Coresi timp de un deceniu, un profesionist recunoscut la nivel național pentru implementarea unui proiect de o asemenea anvergură.
[…] Știu foarte bine ce îmi doresc de la viitor: să rămân și să-mi fac meseria pe care o iubesc, să contribui la dezvoltarea urbană de calitate, să rămân în Brașov și să rămân alături de oamenii cu care am legat prietenii extraordinare în tot acest timp.”
OPINIE | Viitorul sună bine: antreprenorii români cu ambiție, curaj și imaginație pot cuceri acum lumea, chiar muncind din România
În contextul global al lui 2024, România își consolidează poziția de hub antreprenorial emergent, evidențiindu-se prin start-up-uri inovative și prin companii care nu doar reușesc să domine piața internă, dar își extind operațiunile și recunoașterea la nivel internațional.
Acest avânt al antreprenorilor îndrăzneți este sprijinit de un ecosistem îmbunătățit de finanțare și dezvoltare, unde facilitățile de incubare, acceleratoarele de afaceri și fondurile de investiții oferă resursele necesare pentru expansiunea rapidă și scalabilă.
Cover Story | Evenimente & turism, “rețeta” de atractivitate pentru orice destinație
Reprezentanții HoReCa din Brașov au constatat că numărul oaspeților care le frecventează locațiile crește cu aproximativ 20% atunci când la poalele Tâmpei se derulează un eveniment. “Apreciem foarte mult faptul că s-a îmbunătățit partea de organizare de evenimente din județul Brașov. Ne bucurăm că vedem cât mai multe evenimente care implică toate categoriile de vârstă și toate categoriile sociale. Și da, consider că pe parcursul mai multor evenimente, numărul oaspeților care frecventează restaurantele a crescut cu aproximativ 20% față de un weekend normal”, a precizat Ștefan Gleveșanu, vicepreședinte al Breslei Cârciumarilor.
OPINIE | 5 controverse în strategia de marketing pentru IMM-uri
sau cum să treci de la un marketing falimentar la unul profitabil
În ultimii 30 de ani am învățat ce înseamnă marketing în special din mediul corporate. Companiile uriașe, multinaționale, de multe ori din FMCG (produse de consum), intrând în România, au adus cu ele servicii de advertising. Și așa, marketingul a devenit asociat reclamei la TV.
De asemenea, multinaționalele au strategia importată din plan international, rareori crează politici de produs, de exemplu, pe plan local. Asta avem, asta trebuie să vindem. Și așa, marketingul a ajuns să fie asociat în special cu vănzarea unui produs: “Faceți marketing și vindeți!”.
Story | Machinations: povestea unei aventuri antreprenoriale
Machinations nu a fost prima tentative antreprenorială a lui Mihai Gheza, unul dintre fondatori. În cei peste 15 ani de carieră, a făcut mai multe încercări de a dezvolta start-up-uri în industria în care credea ca știe tot ce este necesar pentru a avea succes, fiind mereu motivat de dorința de a construi, de a “ridica” ceva de la zero.
… un joc de care a “tras” 4 ani, încercând să-l dezvolte, s-a bucurat doar de un success mediocru.
Asta l-a determinat ca, pentru a învăța ce se află în spatele jocurilor care au success, să încerce să le deconstruiască. Astfel a putut să vadă care sunt “game mechanics”, adică regulile care guvernează jocul.
OPINIE | Potențialul economic al Inteligenței Artificiale Generative: o nouă frontieră în domeniul productivității
Inteligența Artificială Generativă (IAG) a apărut ca o forță revoluționară cu potențialul de a transforma economia globală.
Această tehnologie capabilă să creeze text, imagini și alte conținuturi, pornind de la simple solicitări (prompuri), este pregătită să deblocheze trilioane de dolari în valoare în diverse sectoare.
Principalele domenii în care IAG poate aduce valoare include operațiunile cu clienții, marketing și vânzări, inginerie software și cercetare și dezvoltare (R&D). Aceste domenii reprezintă aproximativ 75% din valoarea potențială generate de aplicațiile IA.
Vă invităm să descoperiți și alte opinii și povești captivante ale oamenilor din comunitatea noastră!