Coresi este cel mai mare proiect de regenerare urbană din România. În parteneriat cu orașul, Immochan a proiectat dezvoltarea a aproximativ 8% din suprafața utilă a orașului, pentru următorii 10 ani.
Coresi Shopping Resort va fi în centrul unui nou cartier care oferă facilități comerciale, rezidențiale și de afaceri. Prima etapă, desfășurată pe 24 de hectare, include shopping resort-ul și parcul de retail cu DIY, electronice, centru de fitness & spa. Conceptul de arhitectură a fost proiectat de Mario Sua Kay. Arhitectul portughez a adus culoare, forme și lumină ca o reflectare a mediului local și istoria proiectului.
Coresi este un centru super-regional, ce se adresează întregii regiuni, nu doar zonei metropolitane brașovene. Coresi Shopping Resort este primul centru comercial care a obținut cel mai ridicat nivel de sustenabilitate din țară, BREEAM Excellent, primul din România și al doilea din Europa Centrală și de Est care a atins acest grad exigent de certificare.
Misiunea Immochan a fost de a transforma un „place to buy” într-un „place to be„. Mai mult decât un centru comercial, Coresi oferă o experiență completă pentru clienți, bazată pe cele 5 ancore: cumpărături, divertisment, activități în aer liber, cel mai mare cinema din Brașov ce include 8 săli si cel mai mare hypermarket Auchan din Transilvania. Coresi își propune să fie noul generator de energie pozitivă al Brașovului, o sursă inepuizabilă de experiențe de viață, locul unde te simți bine, unde îți place să-ți petreci timpul.
Coresi Brașov este primul Shopping Resort din România. Noțiunea de Shopping Resort exprimă o dimensiune atât cantitativă cât și calitativă a experienței clientului oferite în cadrul proiectului. Atât ca suprafață a spațiilor dedicate vizitatorilor, ca număr de ‘locuri & momente’ diferite, cât și în termeni de calitate a amenajărilor, Coresi Shopping Resort este un concept cu totul nou în lumea centrelor comerciale. Filozofia Coresi este bucuria de a trăi, ce creează o nouă atmosferă vibrantă și plină de energie.
Coresi este un loc cheie pentru evenimente de zi cu zi și descoperiri neașteptate, un centru de experiențe unice: caruselul Coresi, cinema, entertainment center pentru întreaga familie, spații verzi, activități sportive, zonă digitală, terenuri de joacă, skate parc, fântână arteziană. Strategia de 365 de evenimente pe an contribuie la viața culturală și educațională a Brașovului.
Morișca, simbolul Coresi, reprezintă locul în permanentă mișcare, plin de dinamism, optimism, energie și culoare.
Simbolistica moriștii ascunde mai multe valențe:
- Jucărie, frumoasă, simplă, distractivă. Sursă de experiențe și de jocuri pentru copii
- Accesibilă
- Dezvoltă energie > moară de vânt, de apă, eoliană
- Stârnește Inspiră. Stimulează. Poate fi pusă în mișcare. Dă avânt
- Mișcare în sens dublu : se mișcă și se lasă pusă în mișcare
- Dinamică și colorată cum ar trebui să fie viața
- Strălucitoare. Generato(a)r(e) de lumină
- Axă
Astfel, mesajul Coresi poate fi reinterpretat ca:
- Centrul care te mișcă și emoționează
- Centrul în jurul căruia totul gravitează. Acolo unde totul se mișcă. Acolo unde totul se întâmplă
- Bucuria de a trăi – Enjoy life – Viața în culori
Fiecare culoare din morișcă reprezintă una din experiențele pe care vizitatorii le trăiesc atunci când vin la Coresi. Declinarea conceptului este dezvoltată în jurul a 5 ancore:
- MOV – SHOPPING
- Diversitatea ofertei : modă, sport, încălțăminte, decorațiuni, cosmetice și parfumuri, bijuterii și accesorii, electrocasnice, IT, cultură și cadouri
- Atractivitatea prețului – o cerință de bază asigurată de hipermarket și dinamica comercială
- Merchandising de impact, armonios și modern
- Relația cu echipele de comercianți
- ROZ – ENTERTAINMENT
- Spațiu integrat de cinema & food-court – locul de întâlnire prin excelență
- Food-court & spațiu de joacă pentru copii
- Instalații interactive și inovatoare
- Cunoaștere. Edutainment. Tehnologie și ingeniozitate. Dezvoltare
- VERDE – DECO/SPAȚII VERZI
- Promenadă animată
- Un loc care se mișca. Unde ne putem mișca. Care vibrează
- Reflectă așteptările clienților săi. Modulabil
- Know-how. Atenție la detalii
4. GALBEN – SERVICII
- Mă simt bine. Accesibil. Interactiv
- Orice pretext este bun pentru a crea o surpriză
- Cu înfățișare umană. Scopul este relaționarea
- PORTOCALIU – EVENIMENTE
- Aici se întâmplă tot timpul ceva. Un loc care însuflețește, care te mișcă și te face să vibrezi
- Surprinde prin natura activităților. Implicat în comunitate
- Unde îți dorești să participi, să te alături. Conectat