Brașovenii au putut vota, timp de o lună și jumătate, între 1 octombrie și 15 noiembrie 2021, brandurile pe care le consideră reprezentative pentru comunitate. Astfel, repondenții au indicat pe categorii, fără a primi opțiuni de răspuns, câte trei branduri pe care le apreciază/iubesc, dar și cele mai puternice branduri industriale și cele mai de încredere branduri din mass-media brașoveană.
Topul, realizat de către revista de business Forward Brașov împreună cu Agenția BrandBerry, a ajuns la cea de-a șasea ediție, iar, în total, 1.123 de persoane și-au exprimat opțiunile.
SERGIANA a fost votat cel mai iubit brand brașovean, SCHAEFFLER cel mai cunoscut brand industrial iar BISERICA NEAGRA cel mai reprezentativ brand turistic!
Topurile se pot vizualiza online la adresa www.fwdbv.ro/topuri-2021
Cum s-a procedat pentru a realiza topul brandurilor brașovene?
Pentru a fi cât mai siguri că vor fi obținute date cât mai aproape de realitate, respondenții au făcut câte 3 nominalizări. Apoi, fiecare nominalizare în parte a primit 100 puncte, dacă a fost făcută în primul răspuns, 66 de puncte, dacă a fost în al doilea răspuns, și 33 de puncte, dacă a fost făcută în al treilea răspuns. La final, a fost realizat un punctaj total pentru fiecare nominalizare în parte.
Citește mai jos numărul revistei fwdBV dedicat brandurilor brașovene:
Alte Articole fwdBV
Adauga un comentariu