„Oamenii sunt sufletul afacerilor moderne. Dacă sunt motivați, ei vor fi asemenea unui vehicul puternic și stabil, capabil să reziste în timp tuturor intemperiilor la care este supus, un vehicul care să dea ceva înapoi comunității în care trăiește și față de care este dator și care să schimbe în bine viața oamenilor și să aibă o contribuție în acest sens prin ceea ce fac”.
„Avem privilegiul de a fi competenți într-o afacere creată de oameni pentru oameni și simțim că munca noastră este relevantă. Tocmai de aceea încurajam cultura responsabilității.
Pe măsură ce compania s-a dezvoltat, am adăugat ideii de responsabilitate noi nuanțe, de etică în afaceri și implicare socială. Un plus de responsabilitate a venit alături de parteneri cu reputație și relevanță, care ne-au stimulat creativitatea și ne-au motivată ne definim identitatea și să ne consolidăm cultura organizațională. Astăzi, creșterea oricărei companii se bazează pe empatie și dezvoltare umană, un model 360 de grade, care include propriile echipe, partenerii, mediul și comunitatea. Este un model la fel de dinamic ca vremurile în care trăim.”